مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-09سياسي

خبر خوب| اختراع بانوی ایرانی در درمان سرطان


دقت کرده اید اگر بچه ها بازی را جدی بگیرند، چقدر اعصابشان خرد می شود؟ اما برعکس وقتی بدانند این تنها یک بازی است، چقدر اوقات خوشی را سپری می کنند ؟! خداوند در قرآن از زندگی دنیوی، - گروه زندگی: چه انسان های خوشبختی هستند، آن هایی که پای ثابت هر روزشان تعقل و تفکر در جزء به جزء و سوره به سوره و آیه به آیه قرآن کریم است.

در این هدیه الهی پیام های مبرهن و شفافی برای داشتن زندگی خوب و ایده آل نهفته است که باید قدرش را دانست.

نمونه اش در آیه 32 سوره انعام که خداوند به بندگانش برای زندگی بهتر راهنمایی می کند و یک طورهایی به آن ها تقلب می رساند: زندگی دنیوی چیزی جز بازیچه و سرگرمی نیست و سرای آخرت برای کسانی است که تقوی پیشه می کنند نیکوتر است، آیا باز هم تعقل نمی کنید؟ تا به حال دقت کرده اید اگر بچه ها بازی کردن را جدی بگیرند، چقدر اعصابشان خرد می شود؟ یا برعکس هنگامی که به یاد داشته باشند این تنها یک بازی است، چقدر اوقات خوشی را سپری می کنند و بهتر و خوب تر بازی می کنند؟!  خداوند در این آیه هم همین راهنمایی را به مخلوقاتش می کند و می گوید بنده عزیز من زندگی دنیوی، بازیچه ای بیش نیست.

وقتی این را بپذیری، از لحظه لحظه زندگی لذت خواهی برد، حتی اگر دچار دشواری و گرفتاری باشی، و در نهایت خوب زندگی خواهی کرد، حتی اگر همه ی آنچه را که می خواهی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اختراع بانوی ایرانی در درمان سرطان

خبر خوب| اختراع بانوی ایرانی در درمان سرطان